Ahad, 23 Jun 2013

Kursus Kahwin step1

 22/6-23/6 aku ngan En Iman menghadiri kursus kahwin..best gak kn dgr pnceramah tu bg penerangan  ttg bab akidah,bab kahwin,bab cerai,komunikasi dll lg..rasa cm cepat masa b'lalu tup2 kitorang dh dpt sijil..lega rasa..melebor senyum..Alhamdullilah syukur sgt2..(padahal mata amatlh mngantok pepagi morning dh bgun rush masa jauh tuu pasir gudang)

Muka hari pertama aku...



Muka hari kedua pulak..


Nampak x betapa lebor kn senyuman aku..hahahaha..

Lastly En Iman dpt lucky draw sumbangan penganjur kursus kahwin..b'tuah eik..aku dpt tgok je je je..


Korang mesti nk tau kn dlm tu ape?Dalam ada kain potong utk wat bju melayu..siapa nk tolong jahitkn sila wechat aku..
Tp sebelum tu aku kena cari lak baju kurung yg nyama colour ngan kain itu utk aku pulak sbb nk sedondon lh kaedah nyer gitu birah berama kn..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan